Ηλεκτρονικο Καταστημα / eshop

Fortune CloudcommerceΦτιάξτε το δικό σας κατάστημα στο internet...

  • ΕισαγωγήOpen or Close

    Η ανάγκη μιας σύγχρονης επιχείρησης να έχει μια σοβαρή παρουσία στο Internet είναι πλέον επιβεβλημένη και καθοριστικής σημασίας. Η εταιρεία μας ειδικεύεται στην ανάπτυξη ηλεκτρονικών καταστημάτων e-shop τα οποία βασίζονται στην επιχειρηματική ηλεκτρονική πλατφόρμα με την εμπορική ονομασία Fortune cloudcommerce.

    Στη sunTech πιστεύουμε ότι η τεχνογνωσία, η εμπειρία και το τεχνολογικό μας υπόβαθρο, σε συνδυασμό με την ουσιαστική συμμετοχή του πελάτη και των στελεχών της επιχείρησης, μπορούν να επιφέρουν σημαντικές καινοτόμες λύσεις στην επιχείρηση, συμβάλλοντας αποτελεσματικά στον εκσυγχρονισμό της και την δυναμική διείσδυσή της στο Internet.

    Η επιλογή του κατάλληλου στρατηγικού συνεργάτη, είναι βασική αρχή για μια πετυχημένη επένδυση.

  • Τι είναι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο;Open or Close

    Το Ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι ο νέος επιχειρηματικός κόσμος ο οποίος αναδύεται ταχύτατα, μια καινούργια παγκόσμια αγορά η οποία ραγδαία καταλαμβάνει ολοένα και περισσότερο μερίδιο της αγοράς εμπορίου.
    Το Ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι μια μεγάλη ευκαιρία εξωστρέφειας, ένα μοντέρνο εργαλείο επιχειρηματικής δράσης, γρήγορης, εύκολης και χαμηλού κόστους προσέγγισης πελατών στον εγχώριο και τον παγκόσμιο ιστό.
    Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι απλά ένα σημείο πώλησης, είναι ένα σημείο αναφοράς, ένα σημείο επιβεβαίωσης και ταυτοποίησης της εταιρείας προς τον έξω κόσμο. .
    Είναι ένα μέσον συνεχούς ενημέρωσης και άμεσης προβολής. Ένα σημείο συνάντησης με το ήδη υπάρχον αλλά και το καινούργιο πελατολόγιο, ένα πελατολόγιο που αναπτύσσεται ταχύτατα μέσα από τα σύγχρονα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης επικοινωνίας και ενημέρωσης.
    Με τον πρόλογο αυτό θέλουμε να επισημάνουμε την μεγάλη σημασία που πρέπει να δοθεί στην ανάπτυξη ενός Ηλεκτρονικού καταστήματος και στην επιλογή του κατάλληλου στρατηγικού συνεργάτη.
    Η εταιρεία μας sunTech s.a. με την πολυετή εμπειρία της σε CRM & ERP ολοκληρωμένα συστήματα μηχανογράφησης μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων, και την εμπειρία της σε αντίστοιχα ηλεκτρονικά καταστήματα, είναι ο πλέον κατάλληλος συνεργάτης ο οποίος μπορεί με σοβαρότητα να οδηγήσει την δική σας επιχείρηση στην κορυφή αυτής της νέας επιχειρηματικής αγοράς.

  • ΣκοπόςOpen or Close

    Σκοπός ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η ολοκληρωμένη εικόνα της εταιρείας σας στην Ελλάδα και το Εξωτερικό προωθώντας B2B & B2C πωλήσεις.

  • Τεχνική ΥλοποίησηOpen or Close

    Η sunTech υλοποιεί ηλεκτρονικά καταστήματα σε κώδικα ( C#/ HTML5 / CSS3) σε βάση δεδομένων Microsoft SQL Server 2014 & λειτουργικό σύστημα Microsoft Windows Server 2008 R2.

  • Τεχνικές Προδιαγραφέςpen or Close
    Ασφάλεια & υποστήριξη

    Η εταιρεία μας δίνει μεγάλη βαρύτητα στην ασφάλεια των ιστοσελίδων δίνοντας συνεχή υποστήριξη στους πελάτες μας με συνεχείς αναβαθμίσεις και ενημερώσεις.

    Απρόσκοπτη λειτουργία

    Εγγυόμαστε την απρόσκοπτη λειτουργία των ιστοσελίδων σε dedicated database server στην Γερμανία με διαρκή λήψη των απαραίτητων αντιγράφων ασφαλείας.

    Διεθνή πρότυπα ανάπτυξης λογισμικού

    Η σχεδιαστική γραμμή της sunTech s.a ακολουθεί τα πιο σύγχρονα διεθνή standard, όλες δε οι ιστοσελίδες αναπτύσσονται σε HTML 5, CSS3 & AJAX με τεχνοτροπία responsive (δηλαδή προσαρμογής σε όλες τις πιθανές αναλύσεις και υποστήριξης smartphone - mobile συσκευών).

    Υψηλά πρότυπα σχεδίασης

    Η βασική φιλοσοφία του ηλεκτρονικού καταστήματος το οποίο θα αναπτύξει η sunTech για λογαριασμό σας, θα κινηθεί στις εξής γραμμές : α. ) στην Λειτουργική επάρκεια και στην ευκολία χρήσης. β. ) στην Τήρηση των διεθνών standards και γ. ) στο Άψογο αισθητικά αποτέλεσμα. Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα αναδείξει τα προϊόντα που προωθείτε και το ιδιαίτερο προφίλ σας, διατηρώντας πάντα ένα υψηλό σχεδιαστικό και λειτουργικό περιβάλλον.

  • Fortune Cloud Commerce Open or Close

    Η εφαρμογή πάνω στην οποία η εταιρεία μας στηρίζει την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων ονομάζεται Fortune Cloud Commerce και αποτελείται από δύο βασικές ενότητες. Η πρώτη ενότητα ονομάζεται Front office και είναι οι σελίδες τις οποίες διαδραστικά χειρίζεται ο επισκέπτης - πελάτης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, και η δεύτερη ενότητα ονομάζεται Back office και είναι το διαχειριστικό περιβάλλον στο οποίο ο Χειριστής ή οι χειριστές της εταιρείας σας τροφοδοτούν με πληροφορίες ή αντλούν πληροφορίες από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

  • Ενότητα ΠρώτηOpen or Close
    A. Front office

    Front office ονομάζονται οι σελίδες στον ιστότοπο τις οποίες λειτουργεί διαδραστικά ο B2B ή B2C πελάτης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Μέσα από αυτές τις σελίδες ο επισκέπτης έρχεται σε επαφή με τις ακόλουθες λειτουργίες:

    • Προστατευόμενη πρόσβαση ( login ) με μοναδικούς κωδικούς ασφαλείας.
    • Προβολή, ειδών, προσφορών, κατηγοριών, αναλυτική προβολή προϊόντος με πολλαπλές φωτογραφίες και Video, σχετικά προϊόντα, και ειδικές προσφορές προϊόντων.
    • Άνοιγμα της εικόνας κάθε προϊόντος σε εξελιγμένης τεχνολογίας pop-up παράθυρο με ζουμ φωτογραφιών.
    • LookBook, Gallery, Videos, Catalogues, όρους λειτουργίας, τρόπους πληρωμής Download session τιμοκαταλόγων, έδρα της εταιρείας, υποκαταστήματα, εύρεση στο Χάρτη.
    Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ο πελάτης έχει επίσης την δυνατότητα επιλογής
    • Πολλαπλών τρόπων μεταφοράς
    • Υπολογισμό μεταφορικών με βάση την ποσότητα ή το βάρος.
    • Δωρεάν αποστολή πάνω από συγκεκριμένο όριο αγορών.
    • Λίστα πολλαπλών τρόπων πληρωμής: τραπεζική κατάθεση, αντικαταβολή, παραλαβή από τα καταστήματά σας κλπ.
    • Υποστήριξη online πληρωμών μέσω PayPal.
    • Επιλογή ανάμεσα στην έκδοση τιμολογίου ή απόδειξης με την αγορά.
    • Καταχώρηση του email του στο Newsletter για την συμμετοχή του σε ενημερωτικά δελτία και προσφορές της εταιρεία σας.
    • Υπολογισμό μεταφορικών με βάση την ποσότητα ή το βάρος.
    • Δωρεάν αποστολή πάνω από συγκεκριμένο όριο αγορών.
    • Λίστα πολλαπλών τρόπων πληρωμής: τραπεζική κατάθεση, αντικαταβολή, παραλαβή από τα καταστήματά σας κλπ.
    • Υποστήριξη online πληρωμών μέσω PayPal, Viva, MyPOS, Piraeus Bank.
    • Επιλογή ανάμεσα στην έκδοση τιμολογίου ή απόδειξης με την αγορά.
    • Καταχώρηση του email του στο Newsletter για την συμμετοχή του σε ενημερωτικά δελτία και προσφορές της εταιρεία σας.
  • Ενότητα ΔεύτερηOpen or Close
    B. Back office

    Η Ενότητα Back office της εφαρμογής, όπως είπαμε και προηγούμενα, είναι το διαχειριστικό περιβάλλον στο οποίο έχουν πρόσβαση οι Χειριστές της εταιρείας σας. Μέσα από αυτό το περιβάλλον ο/οι χειριστές έχουν την δυνατότητα καταχώρισης προϊόντων με τις με τις ακόλουθες παραμέτρους.

    • Απεριόριστος αριθμός καταχώρησης προϊόντων.
    • Απεριόριστος αριθμός δημιουργίας κατηγοριών.
    • Απεριόριστος αριθμός δημιουργίας υποκατηγοριών.
    • Ενεργοποίηση/απενεργοποίηση προϊόντων και κατηγοριών με ένα κλικ.
    • Ορισμός σειράς εμφάνισης καταλόγου.
    • Απεριόριστες επιλογές προϊόντων με, χρώμα, μέγεθος, βάρος κλπ.
    • Ορισμός εμφάνισης προϊόντων με βάση τιμή, ονομασία ή κωδικό.
    • Πλήρη μορφοποίηση της σύντομης αλλά και της αναλυτικής περιγραφής των προϊόντων.
    • Δυνατότητα ρύθμισης πολλαπλών καταστάσεων διαθεσιμότητας προϊόντων.
    • Επιλογή τρόπου παράδοσης.
    • Πολλαπλοί τρόποι μεταφορικών.
    • Υπολογισμός μεταφορικών με βάση την ποσότητα ή το βάρος.
    • Δωρεάν αποστολή πάνω από συγκεκριμένο όριο αγορών.
    • Λίστα τρόπων πληρωμής: τραπεζική κατάθεση, αντικαταβολή, παραλαβή από τα κατάστημα.
    • Διαμόρφωση του ηλεκτρονικού καταστήματος σε πραγματικό χρόνο.
    • Γρήγορη και εύκολη προσθήκη/αλλαγή/διαγραφή προϊόντων.
    • Γρήγορη και εύκολη προσθήκη/αλλαγή/διαγραφή κατηγοριών.
    • Οργάνωση του πληροφοριακού μέρους του ηλεκτρονικού καταστήματος.
    • Άμεση εμφάνιση παραγγελιών (καλάθι) στην πρώτη σελίδα της διαχείρισης του ηλεκτρονικού καταστήματος.
    • Πλήρης διαχείριση των παραγγελιών με δυνατότητα αλλαγής κάθε στοιχείου αυτών (προϊόντα, τρόπος αποστολής, τρόπος πληρωμής).
  • Εξυπηρέτηση πελατών:Open or Close
    • Γρήγορη αναζήτηση είδους με κωδικό ή περιγραφή.
    • Υπενθύμιση κωδικού εισαγωγής.
    • Ιστορικό παραγγελιών.
    • Δυνατότητα εγγραφής πελάτη ως μέλος.
    Προβολή και βελτιστοποίηση:
    • Καταχώρηση καταστήματος στις μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης.
    Διαχείριση Λογαριασμών και τιμοκαταλόγων πελατών (Λιανικής – Χονδρικής):
    • Σε κάθε λογαριασμό – πελάτη, έχετε τη δυνατότητα εκπτωτικής πολιτικής ανά κατηγορία προϊόντων ή σε ολόκληρο τον τιμοκατάλογο ( ή και στα δύο ).
    • Έχετε την δυνατότητα ειδικών παραστατικών διαχείρισης των αποθεμάτων της αποθήκης με τα ειδικά αυτά παραστατικά μπορείτε να Δεσμεύεται να Προσθέτεται και να Αφαιρείτε απόθεμα από την αποθήκη.
    • Ιστορικό παραγγελιών e-shop.
    • Οικονομική Παρακολούθηση καρτέλας πελάτη.
    • Δυνατότητα μετατροπής παραγγελίας e-shop σε παραστατικό.
    Διαχείριση της κεντρικής σελίδας του eshop.
    • Απόλυτος έλεγχος της Κεντρικής σελίδας.
    • Διαχείριση Φωτογραφιών & Διαφημίσεων.
    Επικοινωνία με τον Πελάτη

    Μαζική Αποστολή Email & SMS στον Πελάτη

    • Με την δημιουργία Λογαριασμού.
    • Με την εγγραφή του στο newsletter.
    • Με την καταχώριση παραγγελίας.
    • Από το διαχειριστικό ανά παραγγελία.
    Παραγγελιοληψία
    • Λήψη παραγγελίας χωρίς την δημιουργία λογαριασμού και μετέπειτα επιλογή (tracing) της παραγγελίας.
    • Επιλογή προϊόντων στη λίστα των αγαπημένων.
  • SEO Υπηρεσίες:Open or Close
    • Αναζήτηση Λέξεων Κλειδιών – Γίνετε από την εταιρεία μας εκτενής ανάλυση και έρευνα για λέξεις κλειδιά που θα φέρουν επισκεψιμότητα στο ιστολόγιο σας και έσοδα στην επιχείρησή σας.
    • Ανάλυση Ανταγωνισμού– Ανάλυση για το κατά πόσο μπορούμε να υπερισχύσουμε έναντι του ανταγωνισμού με τις λέξεις κλειδιά που έχουμε επιλέξει.
    • Τεχνική αξιολόγηση του site – Αξιολόγηση του site σε τεχνικό επίπεδο ώστε να εξασφαλίσουμε πως το site σας είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για επιτυχία μέσω SEO.
    • Εφαρμογή On Page SEO – Αυτό συμπεριλαμβάνει την τροποποίηση των meta data, headings, εικόνων, εσωτερικών συνδέσμων καθώς και τη διάρθρωση ολόκληρου του site έτσι ώστε να γίνει SEO friendly.
    • Βελτίωση του περιεχομένου (Content enhancement) - Δημιουργία νέων βελτιστοποιημένων ιστοσελίδων για την αγορά που στοχεύουμε καθώς επίσης και τακτική ανανέωση του περιεχομένου για τις ήδη υπάρχουσες σελίδες.
    • Δημιουργία robots.txt και sitemap.xml για καλύτερη ευρετηρίαση του περιεχομένου της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.
    • Ενσωμάτωση Google Analytics – Ενσωματώνοντας το πανίσχυρο λογισμικό της Google, στο site σας μπορούμε έχουμε μετρήσιμα αποτελέσματα για την απόδοση της SEO στρατηγικής που έχουμε εφαρμόσει.
    • Ενσωμάτωση Webmaster Tools – Η εγκατάσταση και η παρακολούθηση αναφορών του Google Webmaster Tools εξασφαλίζει πως το website σας είναι αναγνωρίσιμο και φιλικό προς την Google.
    • Αρχική Αναφορά Κατηγοριοποίησης – Μπορούμε να σας δείξουμε πως το site σας κατηγοριοποιείται για τις στοχευόμενες λέξεις κλειδιά που έχουμε επιλέξει. Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σημείο αναφοράς για αναλύσεις και περαιτέρω βελτιώσεις της SEO στρατηγικής μας.
    • Google+ Τοπική Βελτιστοποίηση – Δημιουργία και βελτιστοποίηση Google +, Google Places/Maps σελίδας ώστε να δώσουμε το site σας τις καλύτερες προοπτικές για κατηγοριοποίηση σε τοπικές αναζητήσεις.
    • Social Media Βελτιστοποίηση – Δημιουργία SEO βελτιστοποιημένων social media (facebook, twitter, pinterest) σελίδων και ενσωμάτωση τους στη σελίδα σας.
    • Υποβολή του site σε μηχανές αναζήτησης (Google, Yahoo, Bing) και καταλόγους (directories) - Εξασφαλίζουμε έτσι την ορθή και τακτική ευρετηρίαση (indexing) του website σας, έτσι ώστε όλες οι σημαντικές σελίδες να καταχωρηθούν στη βάση δεδομένων των μεγάλων μηχανών αναζήτησης και καταλόγων όπως Dmoz.
    • Εφαρμογή Προωθητικών Ενεργειών σε Social Media (Facebook, Twitter) Καμπάνιες όπως προσφορές, διαγωνισμούς για συγκέντρωση likes κ.τ.λ.
  • Τα σημεία που κάνουν ανταγωνιστικό το Ηλεκτρονικό σας ΚατάστημαOpen or Close
    1. Εύκολη διαχείριση
      Λόγο του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος που έχει διαμορφωθεί, το site σας πρέπει να ενημερώνεται συχνά. Συνεπώς πρέπει να είναι εύκολα διαχειρίσιμο τόσο στην ευκολία εκτέλεσης των παραγγελιών, όσο και τη διαχείριση του περιεχομένου.
    2. Γρήγορο φόρτωμα
      Το γρήγορο φόρτωμα το site θεωρείται πλέον απαίτηση τόσο από την Google για την κατάταξη σας και το κόστος διαφήμισης όσο και από τους ίδιους του χρήστες που εγκαταλείπουν άμεσα τα sites που αργούν να φορτώσουν.
    3. Φιλικό στις μηχανές αναζήτησης
      Το e-shop πρέπει να μπορεί να αναγνωστεί και να ευρετηριαστεί εύκολα από τις μηχανές αναζήτησης. Αν αυτό δεν συμβεί τότε απλά το κατάστημα σας δεν φαίνεται πουθενά.
    4. Γρήγορη και έξυπνη αναζήτηση
      Είναι απαραίτητο όταν γίνεται μια αναζήτηση προϊόντος στο e-shop σας θα πρέπει να γίνεται με όλους τους σχετικούς με αυτήν όρους αναζήτησης είτε αυτοί γραφούν με Ελληνικούς χαρακτήρες ή Λατινικούς ή στον πληθυντικό αντί για ενικό.
    5. Google Analytics Αναφορές
      Είναι βασικό στο site σας να έχει στηθεί και ρυθμιστεί το Google Analytics ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε πόσοι το επισκέπτονται ανά ημέρα / εβδομάδα / μήνα / έτος, σε ποιες σελίδες μπαίνουν οι επισκέπτες, πόσοι από αυτούς αγοράζουν, τι τζίρο κάνουν, ποιες κινήσεις marketing αποδίδουν, ποιες όχι και σε τι βαθμό, ώστε να διατηρείτε τις πιο αποδοτικές από αυτές και να τις βελτιώνετε.
    6. Εύκολο Checkout – Ολοκλήρωση Αγοράς
      Εύκολη και γρήγορη ολοκλήρωση αγοράς, χωρίς περιττά στοιχεία (πολλά προσωπικά στοιχεία που θα τον αποτρέψουν, μενού και animations που θα του τραβήξουν το μάτι) και με πολλούς διαθέσιμους τρόπους πληρωμής και χωρίς απαραίτητα την εγγραφή του χρήστη.
    7. Αυτοματοποίηση διαδικασιών
      Όσο το e-shop σας καλύπτει τις προδιαγραφές, τόσο και οι παραγγελίες του θα αυξάνονται. Επίσης κρίνεται απαραίτητη η αυτοματοποίηση των διαδικασιών, που με την πρόοδο των πωλήσεων θα πρέπει να ακολουθείτε. Βασικά σημεία είναι, η διασύνδεση με το ERP της εταιρείας το πρόγραμμα δηλαδή τιμολόγησης, καθώς και η διασύνδεση με την εταιρεία ταχυμεταφορών με την οποία θα συνεργαστείτε.
    8. Φιλικό προς κινητές συσκευές (ταμπλέτες και κινητά)
      Πάνω από 25% των χρηστών του διαδικτύου χρησιμοποιούν ταμπλέτες και κινητά, ενώ σε πολλές σελίδες αυτό το ποσοστό ξεπερνάει το 40% και μάλιστα με έντονα ανοδική τάση.
      Η τεχνική που έχει τα τελευταία 3 χρόνια επικρατήσει και συνίσταται από την ίδια την Google ως απάντηση στις παραπάνω τεχνολογικές εξελίξεις είναι αυτή του responsive design το οποίο προσαρμόζεται αυτόματα στις διαστάσεις της οθόνης της συσκευής που χρησιμοποιεί ο χρήστης.